PZP za 69 EUR – postrehy zo života

Autor: Gustav Noga | 13.5.2012 o 17:20 | Karma článku: 10,48 | Prečítané:  1511x

V piatok som navštívil pobočku poisťovne Union v Žiline na ul. Daniela Dlabača so záujmom o PZP na osobné motorové vozidlo. Hoci sa jednalo o bežný pracovný deň zažil som niečo, na čo sa asi len tak ľahko nezabúda.

Niečo po 09.OO hod. som vošiel do spomínanej pobočky. V pobočke boli taja klienti, z toho dvaja mali záujem o uzatvorenie poistnej zmluvy a jeden klient žiadal potvrdenie o platbách. Samotný prvý pohľad na pobočku vzbudzoval dojem humoristickej scénky. Na prvom pracovnom stole bol odkaz“ Radi vás obslúžime pri vedľajšom stole“. Prišiel som pracovnému stolu druhému a zároveň poslednému, kde bol taký istý odkaz. Tu už chýbala iba šípka do krematória.

S úspechom som zistil, že pracovník poisťovne p. Šidlo vybavoval klienta, ktorý žiadal potvrdenie o platbách pri stolíku mimo pracovných stolov. Tento pracovník asi po 15 minútach sa ma spýtal: „Čo chcete?“ Na to som mu odpovedal: Mám záujem o PZP. Povedal mi aby som počkal. Vrátil sa späť ku klientovi, ktorý žiadal potvrdenie o platbách. Takéto veci sa zrejme vybavujú cez počítač, ale p. Šidlo počítač ani nepoužil, asi po pol hodine nezmyselných vyhovoriek niekam zavolal, z telefonátu bolo zrejmé, že mu niekto vysvetľoval ako to má z počítača vytiahnuť, vytlačiť a dať klientovi. P. Šidlo po ukončení telefonického rozhovoru klientovi povedal, že aby si vec prišiel vybaviť v pondelok. Spolupracovníčka p. Šidlu, mimochodom dáma v zrelom veku s prenikavým hlasom uzatvárala cestovné poistné za 1,40 €, pričom so všetkými okolnosťami a údajmi jej prenikavým hlasom boli oboznámení nielen klienti v poisťovni ale aj pouliční chodci.

Medzičasom prišiel do pobočky ďalší klient, ktorý žiadal potvrdenie o platbách. Hoci tento klient nebol na rade, p. Šidlo sa ho ihneď ujal. Ja som sa p. Šidlu taktne spýtal, či by náhodou klientov nemohol vybavovať v takom slede, ako do pobočky prišli. Na to mi povedal: Dnes sme mali mať zatvorené“. Na vchodových dverách však nebolo takéto oznámenie, ktoré by spĺňalo všetky náležitosti oprávňujúce zatvoriť pobočku. Tohto klienta p. Šidlo vybavil zrejme štandartne, niekam zavolal a klientovi povedal, aby prišiel v pondelok. Konečne som sa dostal na radu, p. Šidlo ma vybavoval tým štýlom, že ja som mal byť v jednom rohu miestnosti a on v druhej a dohovárať sme sa mali zrejme telefonicky alebo po sebe kričať, aby sme sa počuli cez prenikavý hlas jeho kolegyne. I napriek odkazu o vybavení pri vedľajšom stole som prišiel k p. Šidlovi a znova som mu povedal, že mám záujem o PZP na moje osobné motorové vozidlo a dal som mu technicky preukaz od vozidla. I napriek tomu, že v rukách mal technický preukaz od vozidla sa ma nezmyselne pýtal na údaje o vozidle, ktoré sú v technickom preukaze.

Honosná reklama na PZP vo výške 69,-€ nasvedčovala tomu, že poistné bude zhruba v tej výške, ako ju poisťovňa reklamuje. Pán Šidlo mi vyrátal výšku poistného v sume 303,-€..

Týmto chcem poukázať nielen na neochotu alebo neschopnosť ľudí, ktorí majú zabezpečiť nielen plnenie zákonných povinností občanov tohto štátu ale aj biznis pre spoločnosť v ktorej pracujú. Skutočne sme sa tam cítili ako v osobitnej škole.

Vážení občania, ak máte záujem o PZP v sume 69,-€, prípadne máte záujem o scénku z humorného filmu, navštívte prosím spomínanú pobočku poisťovne, o zážitok máte vystarané!

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Slováci ponúkajú za železiarne najviac, Američanom sa to máli

Ani jeden zo záujemcov neponúka za košickú huť cenu, ktorá by zodpovedala predstavám U. S. Steelu. Predaj nateraz nebol uzatvorený.

DOMOV

Päť podnetov, Harabin trestom stále uniká

Kolegovia ho zatiaľ ani raz neuznali za vinného.

KOMENTÁRE

Ako Danko začal mať problém s kebabom

Keď to hovoril Breivik, vraveli sme, že mu straší vo veži.


Už ste čítali?